24 Feb 2010

Už nespadnu!

Wow! Dnešek jsem zasvětila hledání své budoucnosti..poslední dny se hroutím nad tím jak je můj život nestabilní. Jakokdybych se snažila vylézt z propasti, ale zatím bych pořád padala hlouběji a hlouběji a nemohouc se chytit ničeho pevného. Potřebuju jistotu a asi jsem nebyla schopná ničeho jiného než si naplánovat budoucnost tak pevně, že už nikdy nebudu nejistá. A je mi líp!
  • Moje budoucí univerzita - Norwich University College of Arts
  • Obor: Surface design
  • Místo bydliště: Wroxham road
  • Kavárna: Cafe Rougé Exchange St 31
Bože asi sem magor...ale potřebuju něco, něco o co se můžu opřít...Tenhle týden jsem poslala do prdel svého nejlepšího kamaráda jakého jsem kdy měla a myslela jsem, že to bude lepší..a překvapivě - není!! Takže výsledek - neni mi líp!!! Je mi mizerně!
5 BRAINWASH: Už nespadnu! Zvětšit mapu Wow! Dnešek jsem zasvětila hledání své budoucnosti..poslední dny se hroutím nad tím jak je můj život nestabilní. Jakokdybych s...

No comments:

Post a Comment

< >