1 Mar 2010

Až budu velká a zralá nebudu ovocem do Jogobelly!

Je to jednoduchý..naplánovat si budoucnost!
VEZMU SI CHLÁPKA CO MI PŘINESE TYHLE BOTY!
NAŠE DÍTĚ BUDE NOSIT TYHLE BOTY!
BUDEME PÍT TENHLE ČAJ!
UTÍRAT SI PRDEL BUDEM TÍMHLE TOALEŤÁKEM!!!
Jsem už v budoucnosti a neuvědumuju si co dělám teď. Není správné hádat se s učitelem ikdyž vím, že je to kokot. Není správné zbavit se nejlepšího kamaráda jen proto, že pak bolí o něj přijít. Není správné trucovat kvůli tomu, že moje nejlepší kamarádka na mě sere. Není správne si psát celou noc svoje pocity na blog a vysrat se na školu. Já nejsem správná..a nejhorší j, že nenéí nikdo stějně nesprávný vedle mě abychom šli nesprávně spolu dál. Co se stane zítra? Pozítří? Možná mě přejede auto a lidé nikdy nebudou vědět kdo jsem. Ví někdo vůbec kdo jsem? Co jsem? Že jsem?
Až budu velká a zralá budu nesprávná..a bude mi líp!!
5 BRAINWASH: Až budu velká a zralá nebudu ovocem do Jogobelly! Je to jednoduchý..naplánovat si budoucnost! VEZMU SI CHLÁPKA CO MI PŘINESE TYHLE BOTY! NAŠE DÍTĚ BUDE NOSIT TYHLE BOTY! BUDEME PÍT TENHLE Č...

No comments:

Post a Comment

< >