23 Feb 2010

Venkovní štěstí, který sice nemám, ale mám nohy nahoře!

Miluju sezení v křesle s nohama na stole...vlastně to ani není moc pohodlné, ale prostě ta ''leháro'' atmosféra která se nese s touto polohou mi zlepší den ikdyž mi ho už moje matka stihla zničit. Škola dneska fakt sucks, spolu s mojí spolužačkou Terkou nám došlo, že jsme v té škole úplně zbyteční. Nikdo nás neposlouchá, nic se neučíme, jenom dostáváme úkoly a pak píšeme testy. Náš systém na hodinách matematiky - něco nechápeš? -> tak vypadni je vskutku úctyhodný, ale pak bych tam ani přeci nemusela chodit ne?? HAHA Olda mi zvednul náladu, kdykoliv si s tím chlápkem píšu, mluvím nebo ho vidím, mám pocit svobody...Olda je prostě slunce mojí duše, protože on má něco co většina populace nemá...venkovní štěstí. Venkovní štěstí je něco jako venkovní zastřešení, prostě chrání před sračkama co na nás každej den padaj...ten kluk ikdyby se mu bůhvíco dělo, vypadá furt happy a hlavně to umí šířit...a tak já můžu zase říct : ''A je mi líp!!!''
5 BRAINWASH: Venkovní štěstí, který sice nemám, ale mám nohy nahoře! Miluju sezení v křesle s nohama na stole...vlastně to ani není moc pohodlné, ale prostě ta ''leháro'' atmosféra která se ne...

No comments:

Post a Comment

< >