22 Feb 2010

Every time you see a rainbow God is having gay sex!!!

Je mi na blití z lidí, uvědomuje si vůbec někdo, že už nikdo vlastně neexistuje? Záleží někomu na tom jaký kdo je? Chceš bejt drsnej, potřebuješ prachy, pomsta, nuda...snaha být malinou v želé!!! Je dneska, ale i jiný důvod naslouchat? Myslela jsem si, já kráva naivní, že moji přátelé jsou přátelé, ale vždyť dneska už nejde o to být s někým, ale být s někým pro něco...někdy se prostě zastavím,ve sluchátkách mi hraje Dawn a jak klapky klavíru zní a vločky kolem pomalu padají, celý svět se zpomalí a já mám čas, uvědomit si to za co mě ostatní zatracují a proč? Protože oni ví, že mám pravdu a to je ničí, nikdo si nechce uvědomit realitu, protože život na mráčku s duhou v uplejch džínech a růřovejch botech je hezčí než život v těch Pražskejch sračkách v rozedranejch čínách. Je mi na blití z těch lidí, kterým nedochází, že tohle není správně! Radši budu ve sračkách čekat na karláku na dvaadvacítku než si hovět v tom vašem teplým nebi plným sladkejch keciček a kytičkovanejch sukní!!! A je mi líp!!!
5 BRAINWASH: Every time you see a rainbow God is having gay sex!!! Je mi na blití z lidí, uvědomuje si vůbec někdo, že už nikdo vlastně neexistuje? Záleží někomu na tom jaký kdo je? Chceš bejt drsnej, po...

No comments:

Post a Comment

< >